Varför så dyrt?

Att ha barn kostar pengar, det vet vi. Och ibland köper man det där lilla extra till dom. Men hallå så satt jag och läste i Vi Föräldrar och såg ett leksakskök till dottern i trä med skåp och micro. Oj va hon tjatar om att få något sånt. Så då blev jag glad, och det var en nyhet på IKEA. Kolla va fint


Men 795:- för underdelen och 249:- för överdelen....Johanna blev jätteglad när hon såg det, precis ett sånt jag vill ha. Kan vi köpa det? Så berätta jag vad det kosta...men varför ska allting vara så dyrt så ingen vill köpa det?
Sagt av en 6 -åring ;)
Suck, jag som just spenderat en del pengar på frökens presenter. Kanske till Jul då, för nu är det prio på vinterkläder till två barn...och det är INTE gratis


Kommentarer
Postat av: farmor

Kanske farmor och farfar kan köpa till jul. Det vore ju bra så vi vet vad vi ska köpa. Lova inte bort det för någon annan att köpa.

2009-09-07 @ 16:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0