Vyssan Lull

Nu börjar jag bli desperat,men sova måste jag få göra. Går ju som i koma hela dagarna. Gruset sitter kvar i ögonen, ni vet man är inte "riktigt" vaken.
Vi ammar ju ingenting på dagarna längre, men hon vägrar ju flaskan iaf. På natten så blir det amning vid morgon timmarna...el försöker iaf. Men när man stått vid sängen och buffat på henne minst en gång i timmen så ger man upp vid 02...sen är det snutt snutt fram tills vi kloiver upp...

Hon somnar ju så fint själv på kvällen, men 23.30 så då drar hon igång...så igår åkte jag och köpte Vyssan Lull tassar till sängen, såna där som gör att man kan gunga sängen som en vagga. Funkade väl ganska så hyfsat inatt. Men vid 02.30...ja då var jag så trött så då fick hon sova hos mig...maken han sover nere han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0