Back on track

Nu är det slut på semestrar,vab och sjukskrivningar.
Jobbat hela långa dagen, och likaså imorgon. Och vet ni vad jag ska roa mig med när jag är ledig på onsdag? Jo gå till tandläkaren igen, för det lilla hålet han laga förra gången...ja det har spökat sen dess. Dvs jag kände inte av det innan, men nu har jag ont som F*N.
Så det ska jag roa mig med då som sagt, någon som vill passa en liten huligan under den tiden? Vid lunch?

Lagt in om lite ledigheter under hösten och till vintern, måste ju ha lite extra lediga dagar...annars dör jag. Skämt å sido, studiedagar..födelsedagar..jul..Vilken småbarns förälder vill jobba julafton?????Not me, tur det finns dom som vill!

En liten nattad, nu dags för nästa. Båda är inne i sommarrutinerna, somna sent och vakna sent haha. Så det blir att vända på dygnet nu.
Och jo, denna veckan är sista veckan som verkligen kommer bara vara hemma och får sova hur länge vi ivll på onsdag och torsdag när jag är ledig. Nästa vecka börjar skolan igen, då är det upp oavsett ledig dag från jobbet eller ej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0