Nya kaffekoppar!

Älskar ju mina kaffekoppar från rörstrand, så häromdagen fick jag ett sånt bra erbjudande som jag inte kunde motstå!
Ellos hade en kampanj, 40% på valfri vara och så fick man köpa två koppar för 49:- plus två till för 99:-, super klipp!!
Två koppar kostar kring 249:--279:- Så jag är mer än nöjd!! Plus att jag fick köpt nya gardiner, inte super nöjd med dom som hänger i rummet nu.

Älskar dessa Filippa K koppar!!



Vill ha dessa med och utöka samlingen med, bra julklappstips ;)
Marigold heter dom (dom nedanaför alltså)


Har bara två espressokoppar än så länge, så några såna behöver vi med.
   

Som sagt, älskar dessa koppar. Vill ha dom i alla varianter.
Men dessa är dom jag gillar bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0