att det...

0-4c6cd90b0931b6e0355c8bded59d0a79.png

att det kan ta sån tid att läsa ut en bok som småbarnsförälder. Men det här slog nog alla rekord va det gäller mig iaf, påbörjade Fiendens Fiende i sommras i husvagnen....så lång tid tar det INTE för mig att läsa klart en bok. Åker jag på solsemester i två veckor så har jag med mig 4 pocketböcker som jag läser ut. Men nu så har man haft fullt upp med en krävande madame, och på kvällarna har man inte orkat hålla ögonlocken öppna mer i en halvsida....men nu under sjukhelgen har jag läst klart boken och kan genast kasta mig in i nästa!!


Kommentarer
Postat av: mamma82

Ja, hahaha, jag har påbörjat typ tre böcker under det senaste året... hinner läsa några kapitel och sen ligger den där tills jag glömt allt ocg inte har lust att läsa samma igen och påbörjar en ny ;)

2010-02-21 @ 13:34:22
URL: http://mamma82.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0