Full rulle

Pust,jag lever. Men hela helgen var det jobb, mamma var uppe och var barnvakt och brudarna har härjat med henne hela ¨helgen. Så nu är hon hemma igen och tar igen sig ;)
Igår var det dagisinskolningen som började,så nu är det full rulle med det.
Johanna som väntat så ivrigt på att börja på fritids, så var det äntligen dags. Och vem bryter ihop då när vi ska säga hej då. Japp bara komma sent till dagis och vara med henne en stund. Men så fort vi klev innanför dörren så kom kompisarna springandes och allt var bra igen. Men nu när vi pratar om det i efterhand så vill hon att jag ska vara med...så vi får planera om lite med dagis och sånt då.

Idag har Jennie och Melker varit och hälsat på, var en sväng till Sharpman innan vi landade hos oss. Gjorde lite fynd, dagiskläder till Julia. Dom hade 20% på alla regnkläder, så jag slog till på både ett galonställ och det fleecefodrade boardman stället!! (bild kommer senare)

Nu ska jag snart stupa i sängen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0