Of to work

Skönt att få lite tid med brudarna på morgonen. Börjar inte jobba förs 10. Kul att lämna en trött och grinig tjej på dagis sen, hehe. Hon är helt hysterisk när man kommer till dagiset, och när man hämtar. Men dagarna går bra, och hon sköter sig. Dock så tyckte personalen att hon har "lite humör"...hmmm. Vet inte om det är bra eller dåligt. Men vi jobbar på det så det går åt det bra hållet. Gäller ju att lära barnen från första början, och inte sen.

Idag så ska fritids iväg till Sya skidstation, så jag fick åka iväg och köpa pulka igår. För snowracern ville fröken inte ha med sig, och det kan jag förstå, springa och dra på den i fyra timmar...tungt. Plus att jag fick köpt fleecebrallor, så nu är hon redo för timmar ute i snön!!
Imorgon är det dessutom maskerad på fritids, fast på kvällen. Tur att jag slutar 14 imorgon och kan hinna med att fixa dräkten. För när man slutar 18 så hinns det inte med så mycket, för jag är så trött när jag kommer hem. Kommer ta ett tag innan man är inne i det här med jobb igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0