Snö snö älskade snö!

Jag bara älskar all den här snön vi har!!! Jag vet att ni flesta hatar snön eller är trötta på den iaf, och jag skiter i det för det är så här en vinter ska vara!
Jag förstår inte vad man klagar över, jag kan förstå att det skottas och plöjs dåligt. Men det är ju kommunens fel, och jag förstår inte hur dom har beräknat sina budgetar, för vi bor ändå i SVERIGE och det är så här det ska vara och en gång i tiden alltid har varit. För fan resten av världen tror ju att Isbjörnarna springer på gatorna här. Och nu ja, nu är det ju bara dom som fattas för att bilden ska vara komplett!

Ok det behöver väl kanske inte vräka ner 4 dm på ett dygn, utan kan ju fylla på med lite lätt snöfall varje dag tycker jag. Som sagt jag ÄLSKAR snön!!
Gillar inte när folk klagar på för mycket snö,för lite snö för mycket regn,för lite sol,för mycket sol,kallt för varmt....ja vi är aldrig nöjda här i Sverige. Finns inget dåligt väder,bara dåliga kläder!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0