Vardag igen

Jaha ja då var man igång igen, jobbar man 100% igen. Fick börja med att vabba första dagen man skulle jobba igen...var lite sur för att jag tappde dom timmarna. Men man ska inte gnälla i min bransch...jag fick igen mina timmar. Skulle bara jobbat två dagar men icke, blev till att jobba igår med. 12 timmar...roligare fredag kan man ha ;)

Skrutt har insett att hon ska till dagis varje dag, så redan när overallen ska på så börjas det trilskas tydligen, jag vet inte för jag varken lämnar eller hämtar. Men det går bra på dagarna säger dom när jag ringer och frågar. Skönt att höra! Fröken skrutt har varit på stååålande humör hela morgonen här. Jag fick den stora lyxen att kliva upp kl 06.00.

Nu dags för lite snöskottning, jippie...men annars blir det svårt att ta sig till simskolan senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0