Arg

Så förbannad, har försökt boka simskolan åt Johanna i flera dagar via medleys hemsida. Men har det funkat? Inte då, jag kommer inte ens så långt att jag kan logga in. Maken kom så långt att han kunde knappa in kortnumret, men sen tog det tvärstopp. Så han våga inte pröva flera ggr.
Så nu efter Jul och nyår så pröva jag igen...och det funka fortfarande inte . Och vem kom på den briljanta idén att släppa nästa omgångs bokningar precis innan Jul???? Hallå man har så mycket annat att lägga pengarna på och annat att stå i. Men iaf blev så förbannad så jag ringde igår, men det var stängt såklart.
Så jag ringde idag efter att försökt ett hundratal ggr (lite överdrivet ja men ni fattar)
Jaha kunde dom hjälpa mig då? Inte då "tyvärr du som måste dra ditt kort själv, och vi kan inte boka utan att ta betalt direkt".....megasuck, och här så sprack det för mig. Då kunde jag inte vara trevlig längre, utan drog harangen om att är det tacken man får för att man varit kund hos dom i många år...och va fan klart ni kan boka. Och så vill jag att du talar om för dottern när vi kommer in på måndag varför det inte finns några platser kvar på den enda dagen vi kunde gå på, för ATT NI INTE kunde boka......och så tacka jag för ingenting och la på. När Jonna tappar humöret så gör hon det, och jag blir en såndär person som man själv hatar att få i telefon när man är i andra änden...(har jobbat på kundtjänst).

Sen kommer det roliga i det hela...jag testade igen, och då gick det klockrent *S*
Nästan så jag ville ringa till Medley igen och be om ursäkt, fast så tänkte jag att nä det ska jag fasiken inte behöva göra. Dom måste ju kunna hjälpa sina kunder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0