Blir gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalen

Hatar när datorn hänger sig.....
Hade skrivit ett så fint inlägg, men nu orkar jag inte. Korta drag muttra jag över vart alla nya julklappar ska få plats. Det var inte bara en eller två ungarna fick var. Johanna fick ärva mina barbies, det var 12 stycken, en häst,möbler och en hel låda med kläder...och hon hade ju inte en innan om man säger så.
Och inte nog med det,igår när vi var på jakt efter ett Barbiehus så köpte hon en till. För sina egna pengar och den kosta 45:- så det var inte så mycket att bråka om. Men något barbiehus hitta vi inte. Jag får göra som min mamma gjorde, bygga ett! Fast det får ske i vår när det är mindre kallt i garaget ;)

Kom hem med en present till maken, en wake-up light klocka. en sån har han tjatat om länge, så nu var jag snäll och köpte en åt han!


Storhandlade på City Gross ochså, där fick jag beröm av en karl. Tyckte det var tufft av mig att åka och storhandla själv med två barn. Snälla var dom ochså tydligen. *S* Men det där fattar jag inte, många små barnsföräldrar som tycker det är jobbigt att ha barnen med sig i mataffären, eller överhuvudtaget i affärer. Men det blir ju vad man gör det till, barnen ska inte bara lära sig att det är roligt här i livet. Dom måste få följa med och se vad annat man gör. Kan inte alltid bara vara hemma och leka.
Han såg nästan chockad ut när jag sa att det här gör vi en gång i veckan!Fast å andra sidan, han var ju karl så han fattar ju inte sånt där ;)

Fick med oss en gigantisk låda på hjul. I den ligger nu alla Barbies....Behöver vi fler tro??


Lådan är på 45 Liter...i den över lådan ligger alla kläder.


Kommentarer
Postat av: Anette

Ojoj, det var inte lite dockor :)

2010-01-06 @ 18:25:27
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag är impad! Jag tar i princip aldrig med mig några barn till CG kan jag säga. Och absolut inte för att storhandla. Jag vill att det ska gå fort och det gör det def inte med mina barn...

2010-01-06 @ 19:36:12
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0