Gästsäng

Sen Julia kom till världen så har vi ju inget gästrum längre...vilket är lite jobbigt eftersom, vi alltid har långväga gäster. Så enligt mig så återstår bara attt flytta till större hus, men det tycker inte kära maken om den idén ... *S* Konstigt va ;)
Men iaf, så nu står gästsängarna här nere i vardagsrummet..för i det andra rummet här nere blev det lekrum.
Sängarna brukar stå i garaget, men eftersom Julia är som hon är på nätterna så har vi en tillflyktsort för den som verkligen behöver få sova.

Men så har jag hittat den här smarta grejen, en pall med inbyggd säng! Och den där pallen skulle göra sig bra här inne faktiskt. Köpte aldrig till en sån där pall till soffan. Vilket jag grämt mig för många ggr.
Från ellos för 2999:-


Kommentarer
Postat av: Anette

Så smart!

2010-01-09 @ 13:16:02
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Hockeymorsan

Vilken praktiskt grej!

2010-01-09 @ 19:40:46
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0