ICEBUG

Invigde ju mina nya skor imorse, och jäklar va bra dom är!! Grymt bra fäste och sjukt sköna att gå i, man svävar fram som på moln! Och nej Angelica fryser inte i dom. Det är så tjock sula på dom så man känner inte kylan underifrån. Samt så har jag ALLTID smartwoll strumpor på min när jag sk ut i kylan,är det riktigt kallt så kör jag med en linersocka innaför. Dvs lager på lager med ullstrumpor. Ull är det bästa man kan ha mot huden oavsett årstid. Men jag kör med det på vintern och på jobbet!
Dock så har jag inte skorna om jag ska leka i snön, för det är ju inget skaft på skorna!

Dom är såååå snygga och bra, Men ack så dyra. Dyra även på rea...
Märket heter ICEBUG


Kommentarer
Postat av: Hockeymorsan

Dom är skitsnygga! VIll ha!!!

2010-01-11 @ 19:51:43
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Hockeymorsan

Föresten... kan man hitta ullsockar i en vanlig sportaffär?

2010-01-11 @ 19:52:03
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0