Segt

I helgen blev det inte mycket gjort,vi har bara varit. Mest sovit i omgångar tror jag. Så skönt när man kliver upp tidigt,och sen få gå och krypa ner under täcket igen vid 10...man slocknar som en klubbad.

Sitter och väntar på att klockan ska gå,idag är det nämligen dags att göra första besöket på dagis! För om en vecka, ja då smäller det....då börjar inskolningen.
Insåg att veckan som gick,var min sista vecka som helt föräldrarledig.....imorgon smyger det redan igång. Då har jag utbildning,men ändå dock på jobbet. Sen så jobbar jag hela helgen igen,och nästa vecka är det som sagt inskolning så då är det slut på hemma mysandet *ÅNGEST*

Nähä dags för en kopp cappuccino sen dags att dra på sig kläderna.


Kommentarer
Postat av: Anette

Hoppas det gick/går bra med allt!

KRAM



PS. Åh så jag längtar tills Melvin är större och också ser fram emot och vill ha fredags/lördagsmys!!!

2010-01-26 @ 12:42:35
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0