Yr i bollen

Ja jag är yr på riktigt,ja ni vet så där yr så man känner obehag. Imorgon ska jag ringa vårdcentralen och se vad dom säger, säger väl som vanligt...avakta och se. Tss..redan gjort det i en vecka. Nu får det vara nog.

Var på jobbet idag,gick en fin liten utbildning. Första steget,kommer mer snart.
Kollegorna tyckte det var dags för mig att börja jobba igen. Berättade om hur det var att hälsa på på dagis(förskolan heter det väl,men inte hos oss) i går. Fick frågan hur känns det att börja jobba då? Då kan jag säga att underläppen börja darra nästan.....hemskt. Dom är van vid oss hönsiga mammor. Men värst tyckte dom om dig Daniela. Berättade om när du var och hämtade schemablanketten, och du bröt ihop. Dom tycker det är helt klart dags för oss att börja jobba igen. Kan då tillägga att det är sagt av en kollega som är 20+ utan barn.

Ja hur gick besöket på dagis igår då? Joho då hyfsat bra,Julia var lite blyg först och satt i mammas knä. Men efter 10 min så sprang och hon och utforska stället, och efter en stund gick hon och satte sig i frökens knä! Känns bra!
Var tre små som hälsade på,och alla ska börja inskolningen nästa vecka. Varav den ena tjejens mamma har jag jobbat med! Kul att man har ett bekant ansikte även där. Och när vi skulle hem så sprang vi på en utav Johannas dagiskompisars mamma. Man börjar verkligen bli rotad i Mantorp, om man börjar känna folk där ute när man rör sig....huvaligen ;)
Så på måndag då smäller det, ja om jag inte lyckas pricka in 7 rätt på lotto och minst 2 rätt på joker, för då säger vi hasta la vista till dagis,jobb och kalla sverige!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0