Fyndat!

Vet ni hur skönt det är att vara iväg på semester? Så jäkla skönt, så himla najs med husvagnen.
Vi har nyss varit i Överlida och därifrån var det ca 20min med bil till Ullared. Givetvis har det blivit shopping där, lite varierande. Dock inte mycket barnkläder. Fanns inte mycket fint, dock så har dom strumpor så dom klarar sig ett tag!
T om lyckats lura med maken dit, och han är frälst. Finns ju massor med billiga fiskegrejer ;)

Självklart blev det en sväng in till Sko-Boo. Brudarnas höstskor till skola och dagis är klara, och ja jag fick två par kvalitetsskor till priset av ett par. Me like!! Ja ni vet ju att jag köper ordentliga ytterkläder och skor. Är barnen torra så är dom glada och älskar att vara ute!!


Tretorn höstpjucks i Gore-tex och fodrade, för 349:- ord pris 899:-...helt galet!


Kavat Ljusnan för 375:- ord 750:-...helt sjukt som sagt.

Jag känner mig nöjd!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Sjukt bra!!

2010-07-30 @ 07:12:55
URL: http://hardworkingwife.blogg.se/
Postat av: farmor

Ta Johan med dig dit igen. Han har ju snatr "svart bälte" i shopping på Ullared. Haha

2010-07-30 @ 10:55:41
Postat av: Anette

Bra kap du gjort! Vill jag med göra men känns svårt att veta vilken strl han ska ha, har ju noll koll... Nu har han fått sandaler i strl 20 och jag undrar om 21 kan vara bra till hösten? Hur snabbt brukar fötterna växa ungefär?!

Ha det fortsatt härligt på semestern! Kram

2010-07-31 @ 16:06:31
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: mamma82

Måste oxå ta mig till Ullared... fast det får bli i Sep-Okt... Skulle behöva skor till lillan nu när hon börjar dagis. Håller med om att det inte finns fina kläder där... Var ju där förra hösten och blev riktigt besviken, inte ett enda plagg förutom just sockar som du skrev! =(

2010-08-11 @ 14:51:47
URL: http://mamma82.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0