Jobbelijobb

Nu är det slut på ledigheten och åter till jobbet, men bara i två dagar sen är det ledighet igen ända tills på tisdag!! Ibland verkligen älskar jag mitt jobb!! Långa dagar= massa ledighet!

Blev inte jackan på bilden nedan, utan en snygg skaljacka från KappAhl. Bild kommer, båda brudarna får likadana! Svärmor sponsrar den ena, tack tack! Till skrutten köper jag även skalbyxorna, Johanna har redan ett par som jag köpte i höstas.
Kom på att vi behöver ett par gummistövlar till....inte billigt med barn, men orkar ju inte släpa grejerna fram o tillbaka till dagis. Som idag så glömde vi Johannas byxor på skolan, och vi drog till Tornby. Sen när vi åkte hem och prata om Mulleskolan...ja jävlar byxorna, bara åka och hämta.

HIttade massa fint på H&M till skrutten, åhh så fina vår/sommarkläder. Köpte inget idag, måste klura på storlekar men vänta för länge gör jag inte. Annars tar det slut ju.


Kommentarer
Postat av: farmor

Vi har också köpt lite sommarkläder till flickorna när vi var i Thailand. Ni får se dem i helgen.Hoppas de blir bra.

2010-03-30 @ 21:12:49
Postat av: farmor

2010-03-30 @ 21:14:57
Postat av: Emma

Vilken snäll farmor =)

2010-03-30 @ 22:31:53
Postat av: mamma82

Har du varit inne på Zara på senaste tiden? Så sjukt mycket fint till barn. Jag blev helt sjuk när jag var där sist. Skulle kunna shoppa upp en hel förmögenhet till bara lillan. Tog bilder härromdagen som jag ska lägga upp på bloggen... Tog bilderna till svärmor (som ju bor i Spanien) så hon kunde kolla efter där, de kommer hem om två veckor. Hoppas hon hittar lite! :)

2010-04-01 @ 01:05:46
URL: http://mamma82.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0