Leka ute är toppen!

Var iväg och kollade vårjackor, både till mig och brudarna. Johanna hittade en från Minyou (stavas det så tro) antingen den eller så blir det en skaljacka från KappAhl.
Själv hittade jag en sååå sjukt fin jacka från Lindex av alla ställen, men den fanns inte i min storlek. Måste åka in och kolla imorgon i stan. Den bara ska jag ha!
Blev ett par nya gummistövlar till skrutten, och ett par fodrade galonvantar. Nu är hon redo för slasket ute!

Givetvis skulle hon ha sina nya skor på sig med en gång, innan vi ens lämnat butiken. Och ut i trädgården hemma och leka med syrran. Går inte att få in henne, skriker som en stucken gris.



Pulkan är skoj!



Hallå, är det någon som kan dra mig nu.
Sur blev hon när hon inte fick åka *S*


Och titta, våren har anlänt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0