Life sucks

Usch så trött så trött, och varje morgon tror jag att ja imorgon är det sovmorgon iaf. Då är det helg...sen kommer man på att fan helgen jobbar jag, så sovmorgon vette sjutton när jag får nästa gång. Hon vaknade tre ggr inatt, fick tillslut sova hos mig. Men sen var det någon som tyckte vi skulle kliva upp en timme tidigare.
Jag bryter ärligt talat ihop snart, jobb jobb jobb och så ska man ta hand om barnen och huset däremellan. Och tillråga på allt så är det annat skit mitt i allt. *Suck*


Kommentarer
Postat av: mamma82

Usch, jobbigt! Kan ni inte få barnpassning nån helg och bara ta det lungt ihop och få sovmorgon?

2010-04-01 @ 01:00:50
URL: http://mamma82.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0