Zzzz

Så trött så trött, säger jag någonting annat efter att jag jobbat? Nä men 12 timmar det tar på krafterna, och om man sen börjar dagen med att behöva STÅ ute och jobba i 2½ timme...ja och sen sitta inne i 8 timmar. Man blir seeg. Skönt att få vara ute, men inte så skönt sen när man ska sitta inne. Segt.
Och det har bara strulat med precis allt, ta mig fan A L L T.
Eller så kan man fråga sig om det bara är somliga som fixar till saker och ting? Strul igår,strul idag och ännu mer strul. Så när jag pratade med chefen så var jag nästan gråtfärdig för det var ännu mer strul. Jaja nu är jag ledig i två dagar sen kör vi så det ryker i helgen igen!

Nu ska vi glo på 112 -liv eller död på TV4+


Kommentarer
Postat av: Anette

Usch, tråkigt och jobbigt med så långa pass och allt strul och särskilt när du inte får sova så bra...

Kram

2010-03-23 @ 23:03:47
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0