Bästkusten!

Åhh älskade älskade Göteborg! Gissa vart vi är?!?!

Japp på bästkusten! Åkte ner i lördags,åker hem imorgon eller på onsdag. Vi får se. Maken är hemma han,fick åka hem i snövädret igår. Gick bra som tur var. Men så är vi ju såna som inte stressar på heller när det är dåligt väglag.

Igår drog vi på ullunderställen hela familjen,drog på tjejerna ordentliga ytterkläder. Sen drog vi på Liseberg, oj va trevligt vi hade det. Julia tog sig en lång napp så Johanna fick åka av sig ordentligt när vi kom in. Sen kunde vi strossa omkring och spela och köpa godsaker. Självklart köpte vi torkat renkött och jag slog till på renkorv som var gudomligt god! Gubben fick sig en tidig julklapp, en ny vintermössa med päls inför vinterfisket.
Dom hade riktiga fina skinnhandskar med ull i till barnen. Ingen utav dom ville ha...suck. Riktig finskkvalitét, dom vet hur man håller händerna varma. Och jag då som verkliugen ville ha...fanns det? Näää...inga fina iaf. Sen nnär jag hitta ett par, då var dom med polyseter i... nä vill ha the real thing.

Idag ska jag få barnvakt, av mamma som stackarn har lunginflammation. Känns ju sådär att dra iväg på stan. Men hon vill så gärna och dom ska vara här hos faster. Så dom är två som tar hand om barnen. Och Johanna blev så sur när jag sa att vi skulle på stan, och såå glad när jag sa att mormor ska passa dom istället!

Så stan here i come!!! Ska köpa julklappar och in på Zara och äntligen shoppa barnkläder där!! (om jag nu hittar något fint)


Kommentarer
Postat av: Anette

Så kul med en resa till släkten och härliga Gbg! Låter mys med sväng på Liseberg :) Hoppas du hittade kul saker när du fick shoppa på egen hand!

2010-11-30 @ 23:04:25
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0