In-ears(?)

Vad vill jag ha sagt? Vill ha nytt headset till min iPhööne. Dom man får med, ja finns bara ont att säga om dom. Får ont som fan i öronen. Har ett par in-ears att ha när jag lyssnar på musik eller ljudbok...men vill ha ett par att prata i med. Så, det min älskade make står på önskelistan.

dess:


Etymotic hörlurar,man kan t om formgjuta egna!!
Används tydligen av Formel 1-förare,musiker och NASA. SÅ då måste dom väl vara bra? ;)
Skämt o sido, dom ska tydligen anpassa sig efter örat på ett riktigt sätt (?).
Kostar? En slant, klicka på länken på egen risk...


Kommentarer
Postat av: Anette

Julafton närmar sig med stormsteg så det är ju bra att du vet vad du vill ha! Jag kommer inte direkt på något särskilt och det är så tråkigt när släkten frågar vad jag önskar mig...

2010-11-07 @ 11:49:21
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: mamma82

Jag får oxå jätte ont av iPhone hörlurarna, av alla sånna hörlurar helt enkelt! Kanske oxå ska önska mig sådana!!! =)

2010-11-07 @ 22:35:25
URL: http://mamma82.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0