Ny vinterjacka!

Trodde jag skulle få leta i evigheter som vanligt, var nästan säker på att jag skulle köpa Odd Mollys.
Men förra helgen på Ge-kås...(ja vi var där igen,hemskt var det med massor av köer. Dock så var det en tjejtripp med svärmor,svägerska och dennes kompis!)Jo iaf, hittade en jacka av Norska märket Marin Alpin. Kostade 1395:- där nere, dyrt tycktre jag...men ack så skön och snygg. Idag när jag skulle inviga den så kolla jag på prislappen, den i original alltså...i svenska kronor kostade den 2995:-...ett klipp?! Jaa
Älskar när dom får in partier av bra saker. Som en svindyr Iggle Piggle dock som dansar och sjunger och pratar, i leksaksaffären kostar den mellan 599-749:- beroende på vart du handlar. Där gav vi 70:-...


Såg att man kan ta bort lurvet, är inte så förtjust i lurv...


Kommentarer
Postat av: Angelica

Snygg! Klart du ska ha lurvet!!

2010-11-11 @ 22:28:01
URL: http://hardworkingwife.blogg.se/
Postat av: farmor

Håller med om att lurvet ska bort.

2010-11-14 @ 19:31:18
Postat av: Annika

Får man fråga om det är dun i jackan ? =)



Annika

2011-10-16 @ 20:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0