Trött någon??

I helgen var maken utflugen på kurs, vi tre andra blev ensamma hemma. I lördags passade jag på att rensa i alla garderober....fy fan va mycket jag slängde. Två svarta sopsäckar fulla åker till tippen. 3 fulla ge-kås kassar med vuxenkläder åkte till insamlingen. Nu har jag 4 pappkassar med barnkläder kvar. En av dom ska en på jobbet kolla på, resten åker till hjärta till hjärta. Eller till kvinnojouren. För när en kvinna måste fly med sina barn från våldsamma män, så hinner dom oftast inte få med sig så mycket. Så barnkläder m.m tar dom tacksamt emot.

Givetvis skulle brudarna få lördagsgotti,och det fick dom...efter ett tag ropar Johanna. "mamma Julia sover" Jaha tänkte jag, lägg en filt på henne i soffan då...men det gick inte då jag kom in och mötes av denna syn....


Rensa bland barnenskläder när dom är med? Inte så smart,
Julia skulle prompt ha sin lilla solskydds dräkt på sig.
Så det blev så...och syrans förstora Kittymochisar.


Kommentarer
Postat av: farmor

Lilla gobiten :)

2010-11-10 @ 16:29:15
Postat av: Emma

Hahahha va gulligt!!

2010-11-11 @ 08:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0