Lever! Men jobbar natt, så det finns inte ...

img_0488 (MMS)

Lever! Men jobbar natt, så det finns inte mycket tid över för att sitta vid datorn. Var hemma vid 06.30 och vaknade redan 12. På jobbet säger dom att det är normalt. Men jag är tveksam. Men dom nätterna jag jobbat har gått hyfsat bra ändå!!  Nu sitter jag med en kopp här ute och skrutten leker. Storasyster är påväg till en kompis, farmor kör. Mannen och svärfar är vid husvagnen och fiskar. Dom har satt upp vinterförtältet och byggt golv.  Underbart väder idag!!!!


Kommentarer
Postat av: mamma82

Nej, kroppen mår inte så bra av att jobba natt... men du ska väl inte bara jobba natt hela tiden?

Jag fick sluta jobba natt för jag mådde så dåligt och kunde heller inte sova ut på mogonen när jag kom hem.



Du ska inte vara avundsjuk på vårt husbygge, kommer ju dröja evigheter innan vi ens kan flytta in, nästan 1 helt år! =( Du bor ju redan i hus medans vi sitter här i vår tråkiga lägenhet! ;)

2010-10-10 @ 16:18:28
URL: http://mamma82.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0