Träning

Nu är det höst( jaja efter augusti) men ja ni fattar, och nu känner jag mig supermotiverad att komma igång med träningen ordentligt!

Ska köpa en hem en crosstrainer att köra på varje dag, går ju på mina klasser på gymmet några ggr i veckan. Men med mitt schema så hinner man inte alltid med det tyvärr, iaf inte regelbundet.
Ska iaf försöka gå på bodystep och bodypump varje vecka. Det ena är ju styrketräning och den andra är kondition....och fy fan va man svettas.... min kära vän och kollega är instruktör på dessa pass. Och jag ställde upp som försökskanin i söndags på repetition inför releasen på bodystep....kunde inte gå på två dagar efter det. Haha

Sen funderar jag på en sån här med,eller att börja med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0