Inredning pågår...

Nu är det bestämt,lekrummet (som aldrig används) ska göras om till renodlat gästrum!
Och när jag väl fått in min dagbädd så har jag lovat att dom får sätta upp en tv på väggen och slänga in ett Ps3 där inne. Så har vi en lite spelhörna.....

Utdragbar så det blir en dubbelsäng!


Vill få plats med en liten sminkörna med, så fin!!

Synd att denna inte finns i vit...men den är vitlaserad. Snyggt? Bilden gör den inte rättvis,ser mer vit ut på IKEA live. Större låda,sväljer lite mer hårfönar mm..


Kommentarer
Postat av: farmor

Vad är det understa bordet? Ja du måste nog tänka på vad du lägger i lådorna med en sådan dotter? Du förstår vad hon skulle ha roligt om hon hittade smink där. Blir full av skratt bara av att tänka tanken ;-))

2011-02-09 @ 21:25:22
Postat av: farmor

Vad är det understa bordet? Ja du måste nog tänka på vad du lägger i lådorna med en sådan dotter? Du förstår vad hon skulle ha roligt om hon hittade smink där. Blir full av skratt bara av att tänka tanken ;-))

2011-02-09 @ 21:26:28
Postat av: Angelica

Kommer du hit och fixar mitt gästrum sen oxå? ;-)

2011-02-10 @ 09:15:11
URL: http://hardworkingwife.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hilde...den sista är också ett sminkbord....

2011-02-10 @ 09:59:00
URL: http://navygirl.blogg.se/
Postat av: mamma82

Jag vill oxå ha ett sminkbord i huset sedan. Har inte hittat något praktiskt än. Jag vill gärna ha ett litet, med låda under hela så man kan föra ner allt smink när man har bråttom och hålla fint och rent på. Men så vill man gärna att det ska vara fint... Funderar på att göra någon egen lösning! Det vita du la upp är fint annars, har oxå kollat på det, men som du skrev så är lådorna alldeles för små =( Ska det vara så konstigt för tröga Ikea att göra ett sminkbord med praktiska stora lådor, som dessutom är feminint och fint?

2011-02-15 @ 23:12:45
URL: http://mamma82.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0