VAB...igen

Vad är detta? VAB igen...dagis är av ondo. Visste att vi skulle valt dagmamma...suck.

Är Julia som är sjuk igen, stackarn. Så idag delar vi på dag, känner mig inte poppis på jobbet när jag är tvungen att vabba. Har så dåligt med folk,och just på det jga ska jobba med nu så är vi lätträknade =(
Men jag får ihop 5 av 12 timmar idag iaf! Sen ledig i två dagar,så får vi se hur hon mår.

Hon kärks och kräks, varit väldigt mycket magsjuka på dagis denna vintern. Förra året tyckte jag inte det var så mycket.

Eftersom det kräks och kräks så får Johanna vara hemma från skolan hon med,kan inte ta oss till skolan helt enkelt. Och så är det ju inte så bra om hon smittar. Peppar peppar får se om hon klarar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0