Vårjackor...

Då har jakten börjat,shoppa vårjackor till oss brudar. Gubben han har redan.

Lindex Shop Online - Jacka
Denna gillar(på bild iaf) jag,finns på Lindex. Ska prova iaf, hur som haver så vill jag ha en i den här modellen typ. Lite större med dragsko så man kan dra åt!

Lindex Shop Online - Jacka
Och denna till Johanna,den enda hon gett godkänt....Den är från Lindex den med. Kommer in nästa vecka i butik. Då norpar vi den direkt så är det klart.


Och denna till Julia,den ska jag shoppa idag när jag åker in till stan innan träningen.


Kommentarer
Postat av: farmor

Det är jättefina jackor alla tre. Har Johanna gått över till lila från rosa?

2011-02-15 @ 21:45:03
Postat av: mamma82

Ja, den rosa är ju väldigt fin ;)

Den lila jackan var super söt den med, flickig och fin.

2011-02-15 @ 23:08:23
URL: http://mamma82.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0