Svettas

Jaha ja, då har det hänt. Jonna ska börja träna på gym...tjohoo! =/
En kollega som är instruktör, och iom vi spelar squash ihop på gymmet så slår vi till på ett kort. Till förmånligt pris!

Så nu har jag klickat hem ett par saker i träningsväg från Sportamore;

Abecita Kimberly Soft Sport-Bh 
Superskön sport-BH.
Kan inte ha brottarrygg,utan måste ha som vanlig BH.
Samt nya byxor!
Skor och toppar ska jag in och shoppa när lönen kommer. Kan ju inte
handla allt på engång. Och skor måste jag prova live.

Desstom så är det ett paket påväg från USA, med ett Squashrack och bollar!!
Jag är taggad som tusan nu!
Även bokat in Johanna på Funky Kidz, dans!
Reebok BOOTCUT PANT



Kommentarer
Postat av: Anette

Jag är tvärtom, måste ha brottarvariant i sportbh...

Tack för tipset om butiken, kände inte till den tidigare och där fanns ett par saker jag ville ha till reapris! :)

2011-01-18 @ 23:38:59
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0