Lugn helg och lugan dagar

Kortvecka vad det gäller jobb, blir en och en halv dag!! Me like, men nästa vecka blir dessto mer =/
Fattar ni vad skönt det ska bli from fredag, varje dag när jag är ledig så får vi sovmorgon!! Johanna slutar skolan på torsdag,så då blir det ju bara fritids dom dagarna man jobbar. Och med mitt schema så ja det blir en hel del dagar vi kan ligga och dra oss!

I helgen blev det en liten sväng in till Ikano, skulle kolla på ny säng åt Johanna. Julia sov så gott i vagnen så då passade vi på springa in i andra affärer och prova kläder. Men det enda jag hittade var detta, ny väska från H&M och skor från Din Sko. Väskan älskar jag, men drömmen är ju ändå en i äkta grejer, tänk mjukt fint skinn som bara blir finare å finare med åren...åhh.
 

Vi hade hysteriskt roligt eller rättare sagt Johanna åt mig när jag prova kläder,allt jag prova gjorde hon tummen upp å ner för,och sa blä va fult. Åt ALLT, jädrans unge haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0