Vilken härlig helg vi haft,strax hemma ige...

img_2326 (MMS)

Vilken härlig helg vi haft,strax hemma igen. Varit uppe i Kapellskär med husvagnen,åkt båt till Åland på korttur. Köpte snask och åt god mat! Vädret har varierat lite,mest sol och värme. Men inte lika varmt som alla andra i inlandet haft det. Fisket gick sådär,blåste liiite väl mycket. Och mygg,fy fan för dessa mygg. Jag är uppäten. Orm såg vi strax innan vi åkte hem,fanns en hel del såna där. Ja då är det en Jon vecka igen då,jobbar en hel dag innan jag är ledig två igen =))


Kommentarer
Postat av: farmor

Så mycket orm fanns det väl inte. vi såg en. En man jag pratade med hade stått där 17 år och sett två. Mygg fanns det däremot gott om men jag klarade mig. Fick inte ett endaste bett. Konstigt!

2011-06-08 @ 20:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0