ICA................................

Linas Matkasse funkar hur bra som helst,inget krångel....ICA.s då...


Eftersom Linas bara levererar varannan så har vi ju tagit icas varannan.
Fick bekräftelse på detta när vi registrerade oss.
Jag började ana oråd i förra veckan när det damp ner ett mail med nästa(denna) veckas meny...dragningar gör dom varje fredag. Jag drog iväg ett mail till kundtjänst om att jag ville att dom bekräftar att jag bara har varannan vecka...hörde ingte. Nu damp det in ett sms att något gått snett vid betalningen, no shit sherlock. Jag satte ju INTE in pengar just för att jag misstänkte detta skulle hända. Och går man in på mina sidor så är kontot spärrat.
Nu sitter jag i världens tråkigaste telefonkö,värre än när man ringer till Föräkringskassan...det säger allt.
Ska vi se vad för trevligt svar man får.
Ska det vara såhär så REKOMMNENDERAR JAG INTE ICA:s KASSE TILL NÅGON!!!!

Varför ska det alltid strula med saker och ting?

Update:
Suck säger jag bara,dom ska återkomma. Ni ska bara veta vilket otacksamt jobb det är att sitta som en kundtjänstmedarbetare,på ett företag där man vet att man har ett stort känt fel.....man har inga bra svar att ge kunden. Utan nu är ju ärendet vidarebefodrat till dom som håller på med kassen och till IT...bara att höra ordet IT så VET jag att det är teknikstfel...mao jag som lagt in om varannan vecka har gjort rätt,men deras system är ju fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0