Vet inte vad man ska hitta på

Nu är vi inne på dag nr två av att göra absolut ingenting,mannen och jag. För barnen dom är puts väck. Dom är hos farmor och farfar till nästa helg...*snyft*

I fredagskväll hade vi liten sammankomst med jobbet,drog ihop lite folk från andra avdelningar och så spelade vi kubb vid stångebro fältet.
Kallt men trevligt sällskap. Engångsgrillen funkade inte sådär jättebra...den ville inte alls. När vi kände oss klara med kubben så drog vi hem till en av grabbarna och satt där tills dom drog ut på krogen, bodde precis över krogen haha. Väldigt passande för en grabb på 22. Jösses vad vi känner oss som oldies ibland. Men kul var det och kul att man kan ha kul utan alkohol!
Trots att jag inte drack så kände jag mig bakis, sov till 12....!! Men kroppen sa ifrån, ingen middag på kvällen och sen sova så länge och ingen frukost förs så sent...ja den kom upp igen. OCH NEJ jag är inte gravid.
Idag blev det lite mer normal sömn, till 08.30.

Så vi känner oss förvirrade här hemma,vet liksom inte vad man ska hitta på. Hyrde filmer igår,och glodde på ESC. Varför man nu glor på det,men det var väl första gången på år och dar som man kände att vi hade en stor chans att vinna. Och se...det gick ju hur bra som helst. Ett svenskbidrag vann och Erik kom trea,inte illa pinkat!!
Visste att Erik skulle gå hem!

Klippa gräset tänkte jag roa mig med,men det regnade inatt, så det går ju inte. Sitter och surfar på webbsidor...men vill prova kläder live. Men när ska jag hinna det i veckan när jag jobbar häcken av mig. Men EN HEL DAG är jag ledig!!!

Bokat Body Pump till ikväll iaf,så någon nytta ska jag göra. Måste ju bränna bort allt skit jag stoppat i mig i helgen haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0