Tiden drar iväg

Jösses,var ett tag sen man bloggade. Haft fullt upp som vanligt,helgen som gick satt jag på jobbet. I förra veckan var jag uppe på kurs i Stockholm med jobbet. Var helt slut efter dom två dagarna. Mycket nytt som skulle läras in. Maken åkte på braktförkylning ich var hemma i förra veckan. Gissa vem som suttit med feber och öm hals på jobbet i helgen? Ledig idag och imorgon är jag knäpp nog att jag tagit ett extrapass.... Jaja det ska nog gå bra!
Får ju långhelg med brudarna!!

Så idag ska sötfisen och jag mysa hela dagen!!!


Kommentarer
Postat av: Anette

Ha det super och hoppas du känner dig bättre!

2011-11-21 @ 15:01:09
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0