Back to reality

Jaha då var det slut på ledigheten för denna gången, varit ledig i fem dagar! Ibland verkligen trivs jag med mitt jobb och dessa fördelar. Jobbar fyra dagar i veckan som kommer, sen är jag ledig i fyra igen. Blir långhelg igen!! Inte helt fel. Vad har vi gjort då? Mer än att testat mitt tålamod? Ja att vara ledig i fem dagar gör att Julia blir lite bråkig...hon behöver rutiner,och det blir inte riktigt rutiner när man är hemma och tar dagarna som dom kommer. Vi skulle träna stenhårt på att kissa på toaletten, för nu ska blöjorna bort för gott tycker jag...det tycker inte hon. Ska I N T E sitta på toa eller pottan.... Fröken är i riktiga trotsåldern...allt ska vi bråka om. Så jag ser faktiskt framemot att komma tillbaka till jobbet och få "vila" upp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0