Böcker


Jag älskar att läsa böcker,men sen Julia kom så har det blivit lite si och så med den biten. Fröken har varit krävande på ett sätt somn Johanna aldrig var. Så kombinationen med att jobba långa dagar och dålig sömn, gjorde att man inte orka läsa mer än en halv sida...sen sov man gott.
Men ljudböcker har funkat kanon!

Så när jag skaffade mig iPhonen så gick jag med i storytel. Där betalar jag 169.- i månaden och får lyssna på så många böcker man hinner med. Lyssnar i snitt på 5 i mån. Kanon påvägen till jobbet,när man lagar mat. Städar och ja överallt! 

Precis lyssnat klart på Patrik Sjöbergs bok; Det du inte såg.
Och den var bra! Den berättar historien om hans tränare hur han blev utsatt för övergrepp. Och hur man förklarar för omvärlden varför man inget sa då. Och varför man inget sa som vuxen, först när mannen är död?
Ganska intressant bok, den handlar inte bara om relationen till tränaren utan även om hans fantastiska karriär. 
Och attityden han har, han är för jäkla skön den där snubben. En riktig förortsgrabb med kaxig attityd. Men det är klart, man kanske måste vara en själv för att uppskatta det hela. Och denna humorn som vi Göteborgare delar..haha som jag känner igen mig.  

Läs boken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0