Skolstart

Och iom detta så inser jag att garderoben måste fyllas med nya kläder, illa kvickt.
Kom en jättepåse från H&M häromdan med lite smått och gott till tjejerna.
Nu är det ytterkläder som ska inhandlas....billigt? Nja
Julia ska få en liakdan overall från KappAhl som hon fick förra året, super bra är den. Rekommenderas varmt. Den är slittålig, vattentålig och den får hängas i torksskåp på dagis!
 
Skor är beställda, blir ett par Superfit från Barnskobutiken.se SParade ca 150.- på deras rea.
Bra det för skorna är inte billga. Men super haft innan med.
 
Jackor från Lindex är beställda, höst/vinterjackor.
 
Hittade dessa på Zara, ska se om dom finns i butik i Göteborg när vi åker ner nästa gång.
 
Den ljusa är fin, men jag känner min dotter och den kommer se ut som f-n, den blåa gillade hon för hon är inne på blått. Men bältet gillade hon inte och den är i löstagbar.. men vi ska kolla iaf! För den svarta jackan från Lindex är det öppet köp på i 30 dagar.
 
Vinterkläder och skor till Johanna verkar inte finnas ännu. Så jag får hålla utkik...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Den marinblå med bälte var ju superfin!

2012-08-21 @ 14:40:06
URL: http://nettansliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0