Färdig!

Äntligen klar med allt inför jul! Dom flesta klapparna beställdes på nätet,hade en kvar som jag köpte igår. Och jösses vad glad jag var att jag bara skulle ha en. För jag hade blivit galen om jag behövt stå i dessa köer överallt. Idag blev huset skinande rent med,kan man bara koppla av!
Avslutade dagen med uppvisning av Bamsegymnastiken. Dom var så söta och duktiga våra små. Sen fick vi titta på resten av gymnastikföreningen. Allt som allt var det ca en timmes uppvisning. Och attans va duktiga dom stora tjejerna är. Va häftig sa Julia när vi tittade,så duktig ska jag med bli! Får se om Madame kommer fortsätta om några år.
Självklart köpte vi lotter,och vi vann. Två priser dessutom!! Dock var det samma sak vi vann,men ändå. Två stycken reflexvästar för barn från Team Sportia. Dom drog kidsen på sig när vi gick hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0