Trötter

Nu är man inne i en så rolig karusell igen. Jobba helg,mannen åker bort jobba helg... Mannen åker bort.... Eftersom man har ett skolbarn,så är min fråga. När får jag sovmorgon nästa gång??? Fick sova ut en dag när svärföräldrarna var här som barnvakter. Det var en och en halv vecka sen. Snabb titt i kalendern och jag blev deprimerad. Jag gillar mitt jobb och trivs bra med dessa arbetstider,för man får så mycket ledigt. Som denna veckan ledig mån-fre... Men dagarna är långa och funkar inte med hämtning och lämning på dagis. Vilket då gör att jag fått styra om arbetspass så jag får ihop timmarna,och mannen kan åka på sina tjänsteresor med gott samvete. Så nu är det många helger.... Och ingen sovmorgon i sikte förs till Jul. Jag tror jag dör. Vet ni vad det gör med humöret när man inte får sova ut ordentligt på tre och en halv vecka?


Kommentarer
Postat av: Anette

Ujuj, inte kul :( Hoppas du kan komma i säng tidigt så det ändå blir många timmars sömn...

Svar: På helgerna så är det jag och lillskruttan som lägger oss först... Vad ska man göra när klockan ringer 04:15. Så jo jag lägger mig skapligt tidigt ;)
navygirl

2012-12-10 @ 23:57:25
URL: http://nettansliv.blogg.se
Postat av: Anette

Aha, du börjar så tidigt alltså :(

Svar: Ja.... Förstå att man blir deppig
navygirl

2012-12-11 @ 09:37:21
URL: http://nettansliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0