Pyssel

Min dotter pysseltjejen,ge henne en bit tejp och papper... Då har hon trollat fram vad som helst. Jag lovar. Här har hon ritat av ett kort på sig själv och en kompis... Skapligt duktigt!

Den tjejen skulle nog tro att hon dött och hamnat i himmelriket om hon fick shoppa loss på Panduro.

En dag när jag var iväg till city gross och kom hem,så hade hon gjort blommor åt mig av papper och piprensare.
Och för ett tag sen satt hon med en bit kartong och undrade vad hon skulle göra med den. Det blev en snurra. På den övre hade hon målat en tjejkropp fast med hål för huvudet. Så på den undre hade hon målat olika ansiktsuttryck... Så när man snurrade så kunde man välja vilket humör hon var på. Kom hon på bara sådär.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Ja hon är enormt duktig. Ska få gå på panduro med mig som födelsedagspresent! Passar nog henne. :-)

2012-04-01 @ 14:59:31
Postat av: Hanna - Mode och min vardag

Vad duktig hon är!

2012-04-02 @ 06:05:27
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0