Sjukvården

Ja vad ska jag säga,jag drog mig länge för att söka för min huvudvärk. Och när man väl gör det,ja vad får man då? Skallröntgen,den visade tack o lov ingenting. Så nu då? Jag tror jag skrattar ihjäl mig,ska dra ner på värktabletter. Har jag gjort sen den dagen jag var hos läkaren. Söka sjukgymnastik och se om det kan vara spänningshuvudvärk. Vilket jag vet att det inte är. Men sen verkar det som att min kära läkare glömt den lilla lilla detaljen med mitt blodtryck... Att huvudvärken kan ha sin orsak från den. Det verka han inte tycka. Att sjukt högt blodtryck ligger i släkten,mor och far. verkar inte heller spela roll. Jag var välkommen att boka en telefontid om jag kände för det.... Suck. Har man inga synliga skador på kroppen,då är det fan ingen idé att vända sig till sjukvården.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det fick jag oxå. Skönt att det inte visade nåt men sen då... ska man bara ta det?

2012-11-24 @ 10:37:15
URL: http://hardworkingwife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0