Vintersäkrad

Måste bara visa upp min sjukt sköna nya vinterjacka. Märket är Didriksons,i modellen Veronica. Och maken var snäll och klickade hem den från outnorth,efter att jag tjatat i ungefär en vecka. Bra han är! I butik kosta jackan nästan 300:- mer än på webben. Löjligt att det ska vara så.
Jackan har perfekt längd,den andas och är sjukt mjuk och följsam. Rymlig i armarna,brukar vara trångt där i många jackor tycker jag. Jag är helt kär i min nya underbara jacka! Huvan är stor och skön,blir som en stor mjuk och skön krage när man drar upp dragkedjan.
Tycker inte bilden gör den riktigt rättvis,härligt blå är den!


Kommentarer
Postat av: Anette

Snygg!

2012-11-20 @ 00:01:16
URL: http://nettansliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0