Rosa bandet

Skulle ut till bilen häromkvällen och hämta något. Då satt den här på ratten.... Min make som varit i farten,han stod och fnissade som ett litet barn vid dörrn. Sa aldrig att jag kör omkring med den,men sen kom jag på. Gör jag det,då måste han när han ska låna bilen nästa vecka.... Haha då var det min tur att skratta! Gubben på bilverkstan höll verkligen minen,så jag var tvungen att fråga vad han tyckte om min rattmuff? Han tyckte det var en snygg touch,hade tom gått och tvättat sig om händerna innan han hoppade in,haha
Ja vad gör man inte för att supportera Rosa Bandet!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Erkänn att du tycker den är jättesnygg och gärna vill ha den kvar :-)))

2012-10-25 @ 10:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0