Trötter

Trött och förkyld är man,fy kan man gott vara utan.
Igår var det tjejfest i Linkeboda,med ett glatt gäng som drog ut på stan och dansade och dansade tills man var helt slut!
Jag avstod från att dricka alkohol,den funkar inget bra tillsammans med min huvudvärk. Men jag tror faktiskt jag hade roligare än vad man brukar ha! Och va skönt det var att bara sätta sig i bilen och åka hem,utan dyr taxi alt ta pendeln hem! Enda kruxet var ju att när jag hoppade in i bilen så kom jag på att jag hade ju glömt ta med husnycklar... Som tur var så sover han inte så djupt gubben. Han hörde bilen,en diskret knackning på dörrn... Sen hör man någon muttra,va fan har du inga nycklar. Tur han vakna så lätt!

Började uppladdningen för kvällen med att baka kanelbullar med mina kids och Johannas kompis. Det gick bra,bara man har tålamod... Men attans va bullar det blev! Nu kan vi ha kalas nästa helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0