Mio

Vi behöver verkligen mer sittplatser i vardagsrummet. Av någon konstig anledning så räcker inte en tresits och tvåsits soffa till för oss... Anledningen är att vi är en såndär familj som ligger ner. Så jag är på jakt efter en fåtölj,divan eller dylikt. Men allt är ju så förbaskat dyrt... Ska man ha en fåtölj med pall så kostar det mellan 6-8000kr. Men så gick jag in på Mio. Säljaren visade mig den här och några till,tyckte först nä. Men så slängde jag mig ner i den,och wow va skön. Priset är 2995kr,och då ingår pallen!!! Gissa vilken färg jag vill ha. Borde väl bli snyggt,alla detaljer i rummet är ju i rosa och soffan är mörkgrå. Tror det blir kanon!


Kommentarer
Postat av: Maria

Så lustigt jag kollade på denna skapelse igår å blev kär i det rosa tyget !! Kul med en färgklick !

2013-04-29 @ 23:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0