Surläppen

Ja vad ska man säga,sådan mor sådan dotter? Igår skulle vi åka,och fröken har upptäckt att snön är borta på gatorna. Så hon sa,ja äntligen kan jag ta på mig mina blommiga skor!! Visst sa jag,fröken plocka fram dom. Men då hittade fröken även sina glittriga skor. Och som varje kvinna vet,så är det inte lätt att välja vilka man ska ha. Så sa hon,då tar jag dom blommiga när vi åker in till Linköping. Så byter jag till dom glittriga när vi ska gå på City Gross... Bilden är tagen när fröken fick ett nej på detta arrangemang. Men mamma det är så svårt att välja... Ja lilla gumman det är svåra val här i livet ;)


Kommentarer
Postat av: farmor

Varför inte en kompromiss, en av varje! :-)

2013-04-09 @ 18:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0