Gott Nytt 2013!

Såhär dagen efter,så roar jag mig bl.a. Med att göra bilen ren och fin,välbehövligt efter allt salt vi haft på vägarna. Och nu har det varit plusgrader och inget regn. Så ja,man får passa på.
Inget tung i huvudet idag,vi tog det lugnt igår. Var maken och jag hemma,lagade god middag och hade filmmarathon! En kväll helt i vår smak. Vi måste vara världens osocialaste par,trivs bäst hemma. Men mysigt hade vi det!! Lagom med dricka,men desto mer mat och andra godsaker.
Imorgon är set jobb igen... Urk. Börjar lugnt,nästa vecka blir det värre. Måååånga arbetspass.
Hoppas ni alla haft ett fint nyårsfirande,och god fortsättning på er!


Kommentarer
Postat av: Anette

Ni är inte ensamma, vi var också hemma med GOOOD mat och film ;)

Svar: Visst är det skönt när man blivit "vuxen" och kan släppa den där stressen och hetsen kring nyår. Blev svettig bara jag såg folk jaga efter klänning mm på stan innan nyår. Så mycket för så korta timmar haha
navygirl

2013-01-01 @ 23:50:46
URL: http://nettansliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0