Mål

Har haft problem med att träna pga min huvudvärk. Blir värre vid fysisk aktivitet. Och ni kan ju tänka er vad som händer på vågen pga det... Nu när jul mm är över så är det hårda tag som gäller på kosten. Långsamma kolhydrater och inget godis mm. Detta med sötsaker mm ska jag försöka mig på att hålla fram till 1 maj. Och om det går som jag vill så ska jag nog kunna unna mig en rejäl shoppingtur av nya kläder då! Perfekt present på min födelsedag mao!
Nu gäller det att peppa sig själv bara,godis har jag lätt för att hoppa över. Men chips,något svårare. Och alla goda semlor som finns överallt just nu... därför lika bra att sätta igång nu! Ska se om Johanna vill hänga på samma spår.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, det är hårda tag här oxå! försöker å hålla godis/chips intag till om jag absolut måste ha till lördagar. jag kan rekommendera å göra goda smoothies istället eller dricka en sån nutrilett milkshake istället. gott! Få med Johanna på det. Ge henne en premie å sikta på, eller flera delpremier hehe. ökar ju alltid motivationen. Du har ju fixat det innan, så det klarar du nu med! :)

2013-01-22 @ 22:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0