Överraskning

Barnen är kvar hos svärföräldrarna,varit sen jul. Tanken är att dom ska hämtas på måndag. Men jag börjar längta efter dom så sjukt mycket nu. Framförallt när dom ringer och är gråtmilda på rösten. Jag vet att dom är trötta när dom gör det, men ändå det hugger till i mammahjärtat.
Studiedag på måndag,maken ska vara hemma. Men jag försöker jobba på att jag kan vara hemma istället!
Har länge varit på g att göra om i Johannas rum. Men blir aldrig av,hon behöver framförallt större yta att pyssla vid. Som det är nu har vi allt pyssel i köket. Och köksbordet får skuras dagligen. Och så ska det plockas undan när vi ska äta mm.
Så nu tänkte jag passa på att göra iordning där inne. Hyra släp och åka till Ikea! Men.... Då finns ju fan inte skrivbordet i Linköping. Suck. Men nu här jag bestämt mig,kollar lagersaldot stup i kvarten. Så kommer det inte in här,då åker jag till Jönköping! Skulle behöva tapetsera om,men orka. Hon kan nog leva med rosa väggar ett tag till ;)
Tänkte köpa lampa,lite smarta hyllor och lite småförvaringslådor mm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0